fredag 4 december 2009

TJOOHOOO!! Pappa har jullov!!

Fy f*n va skönt! Den 7´e Januari börjar vi om igen, men det är ett senare problem. Efter att jag hattat runt som nån annan praktikant senaste månaden är jag hyfsat less och det ska verkligen bli skönt att slippa ifrån allt. Nu ska jag bara NJUTA av ledigheten! Är i och för sig inne på garantidagarna nu (180kr/dag) så det blir väl lite knapert i kassan ett tag men det är det värt, sen är det väl det man har sparkonto till ;)

I morgon hade jag tänkt göra ett tappert försök att hänga fast hönshusdörren, Palle skulle dyka förbi så då går det nog lite lättare. Sen är det väl bara att ta tag i el jobbet så stackarna får lite värme. Är nog inte speciellt varmt i lagårn men de värper trots allt nåt ägg lite titt som tätt.

2 kommentarer:

Susanne sa...

vad skönt med lov :)
nu hinner du med stora baket då...

Matte Hartman sa...

Stora baket??? Nu förstår jag inte vad du pratar om ;)