tisdag 27 oktober 2009

Smärta uppstod!!!

Visst är det väl så som det gamla ordspråket lyder “Man saknar inte kon förrän båset är tomt” Det är samma sak med mitt lillfinger idag, jag trodde inte att jag använde det så mycket utan såg det mer som ett onödigt bihang som bara är i vägen när det är trångt. Tji fick jag minsann! Det var inte det enklaste att skriva det här inlägget utan att nudda tangentbordet med lillfingret!

Nu kanske ni undrar varför det är såhär. Jo det ska jag berätta nu men först ett annat gammalt ordspråk, “Somliga straffar Gud direkt” Och i det här fallet tog han f.n i så han sket ner sig!! Nu måste jag bara klura ut vad jag måste göra för att förtjäna detta :)

Dagen förlöpte utan större problem, jag staplade stålplattor som maskinen skurit under natten när klant jag kastade en platta på runt 11kg på en annan UTAN att se till att dra undan ALLA fingrar!! Här passar då det tredje och sista ordspråket in “Är huvudet dumt får kroppen lida” Och de gjorde den! :)

Här är resultatet i alla fall…
IMG_4050

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nice!! tomat finger. =)

Susanne sa...

nu ska jag vara sarkastisk( för att jag inte kan låta bli )
Är det inte så att alla mannens små kropsdelar värker ofta....??????

Matte Hartman sa...

Inte alla mäns, bara dom klåfingriga ;)