fredag 9 oktober 2009

Mycket bra Fredag!

Jodå nu känns det mycket bättre. Hade ju lite problem på jobbet med maskinen, till supportteknikerns stora glädje ;) Han har väl i princip pratat i telefon med mig i två dagar nu samtidigt som vi skickat mail med bilder och filer kors och tvärs. När han sen frågade hur länge jag skulle jobba idag, svarade jag att jag skulle jobba tills maskinen funkade igen varav jag möttes av några allt för långa sekunders tystnad :) Han blev nog lite orolig :)

Till slut lyckades vi faktiskt lösa det hela! YIPPIEEE!!!! Tänk vad enkelt det kan vara ibland men samtidigt frustrerande, hela felet avhjälptes med att ta bort en post i datorn och sen lägga till den igen, det tog väl sammanlagt 30 sekunder... Mutter... ;) Är inte datorer underbara?!

Detta kan nog underlätta lite för mig nästa vecka när jag och min praktikant ska försöka avverka 120 timmars jobb på 40 timmar, mycket bra ekvation som absolut Inte går ihop med en maskin, så nu Jä..ar ska det jobbas!!! Han ska svettas blod till veckan ;)

Så allt som allt var det faktiskt en mycket bra Fredag och humöret är på topp! Och Nej, jag är faktiskt Inte arbetsnarkoman. ;)

Inga kommentarer: