tisdag 8 maj 2012

Ehh, jag hade visst en blogg? Glömde det…

Jo, så var det nog kanske. Det har som sagt inte blivit många uppdateringar här den senaste tiden minsann, fast det har sina förklaringar. Jag hade av döma av de senaste inläggen ganska mycket att göra på jobbet, det fortsatte även efter de sista inläggen och håller i sig fortfarande. Det i kombination med en massa andra saker vid sidan om jobbet, många bäckar små, gjorde att kroppen tydligen tyckte det var nog, så nu är jag tyvärr sjukskriven sen tre veckor tillbaka och preliminärt tre till… Roligare kan man ha det. Fast nu vet jag i alla fall varför jag varit så fruktansvärt trött, lättirriterad, glömsk på gränsen till dement, tappat vikt mm. Skriver kanske lite mer ingående nån annan gång, orkar inte just nu, fast nu börjar man se ljuset i slutet av tunneln i alla fall och det är inte ett tåg! ;-)

Nu har jag visat att jag lever i alla fall. Tänkte lägga in lite höjdpunkter från det sista året men det blir ett senare kapitel.
Så ta det nu lugnt där ute i bloggvärlden! :-)

1 kommentar:

Matte Hartman sa...

Tack för tipset! Fast jag visste redan om det. :-)