onsdag 28 oktober 2009

EJ BARNTILLÅTET INLÄGG!

Detta inlägg kan innehålla ord som ej är lämpliga för barn under 25år!
Ursäkta språket men nog var det väl ändå själva fan! När jag åkte upp med soptunnorna passade jag på att hämta posten. Vid postlådan såg jag något vitt på backen, snö tänkte jag men det var nästan för vitt för att vara snö och lysena från traktorn var inte riktade direkt mot mig så jag sparkade lite på det. DÅ såg jag vad det var för något, någon hade tydligen jagat kanin och tydligen fått en. Men man tar FAAN inte ur den och lämnar inälvorna 1,5m från någons POSTLÅDA!!!!! Förbannade jävla respektlösa IDIOTER!!!!!!!!!!!!! Sådeså!

Jag har absolut inget emot jakt och jag följer gärna med och jagar men sådär gör man fan inte det tillhör vanligt jävla bondförnuft. De kunde ju åtminstone sparkat ner inälvorna och pälsen i diket, då hade jag nog inte ens brytt mig. Orkar man inte ens det ska man Fan inte jaga! Jag har heller inget emot inälvor eller så på det sättet men det blev en principsak.

2 kommentarer:

Susanne sa...

läskiga typer... huäää vilket sunk ...tyckte du var mild i tonen.....

Therese sa...

Äckligt! Här hittade vi inälvorna av en älg efter vägen, men det var i alla fall i diket där man inte behövde snubbla över åsynen... sen att hunden är snabb på att hitta det ändå, det är en annan femma ;)