lördag 17 oktober 2009

Nacksmärta, Pablo Fransisco och krånglande bil...

Har inte haft varken tid eller ork att blogga så mycket i veckan, har väl mest blivit äta, sova och jobba... Men NU har jag tid :)
Vi kan väl köra veckan i kronologisk ordning.

I Onsdags la mina bromsljus av Helt, bytte säkring men den stack direkt, sen kopplade farthållaren ur när man blinkade höger och efter det lade både blinkers och instrumentering av samtidigt... Jippie! :/ Tänkte att detta får jag fixa till helgen.

På Torsdagen var väl allt som vanligt men jag hade lite begynnande värk i nacken men tänkte att det går nog till sig. På kvällen åkte jag och Palle ner till Umeå för att se Pablo Fransisco, en amerikansk stå upp komiker, Det var Riktigt Kul faktiskt! Jag har aldrig sett stand up live förut och ännu mindre Pablo :) Här är ett litet smakprov:



Fredag vaknar jag upp med horribel smärta i nacken, hade samma sak i somras och då var det så illa att när jag sträckte mig på morgonen small det till i nacken så att frugan vaknade! Sen när jag tagit mig ner var det bara försöka att koncentrera sig på att se till att benen inte skulle ge vika på vägen till soffan.... Men den här gången blev det inte lika allvarligt jag tänkte att jag skulle åka till jobbet i alla fall så man inte skulle stelna ihop totalt och i slutet på dan var det faktiskt lite bättre :)

Passade på att kolla upp bilen på kvällen, var inte speciellt kul med stel nacke men efter ett tiotal säkringar konstaterade jag i alla fall att det var så enkelt som att elkontakten till släpvagnen i princip var helt kortsluten! Var bara att koppla ur den helt och jag har ju inget behov att dra släp än så det får bero ett tag :)

Lördag vaknar man med samma smärta... Åker till jobbet en sväng och när man kommer hem är det faktiskt lite bättre, igen. Kanske man skulle jobba Söndag också ;) Nä, allvarligt, nu ska jag bara må gott och svulla i mig godiset jag köpte för 200kr på vägen hem ;) Möjligtvis bara skruva Lite i bilen :)

Inga kommentarer: