fredag 23 oktober 2009

Fredagsmys med underbar dotter och Fiskgratäng

ÄNTLIGEN helg! Det var minsann inte en minut för tidigt. Morgonen började riktigt bra faktiskt. Det började när jag skulle väcka Lea och den tjejen har ett morgonhumör som går till världshistorien, jag ställde mig på knä vid sängen och strök henne över håret och då vaknade hon, sträckte på sig, vände sig mot mig och kisade med Väldigt sömndruckna ögon, spottade ut tutten och gav mig en puss. Vem smälter inte av en sån grej! Efter nåt sånt kan man bara inte vara på dåligt humör :)
När jag kom hem hade gumman börjat med maten, stekt lax med pressad potatis skulle det bli så jag la mig på kökssoffan för att stula (Pite bondska för att ta igen sig några minuter) :) Helt plötsligt tändes ett Liljeholmens, Fiskgratäng! Den blev rent av så god att jag tänkte dela med mig lite.

Inga kommentarer: