lördag 19 december 2009

Julmiddag med en alldeles speciell julklapp… Varsel

Igår var vi på Stengården i Byske för att äta julbord med företaget, utbudet var väl inte speciellt stort, det fanns de vanliga sakerna som brukar finnas på ett klassiskt julbord men det som fanns där var väldigt gott! Som vanligt vid en sådan tillställning äter man ju på tok för mycket så i slutändan håller man på att somna vid bordet :)

Sen kommer vi till julklappen… Det är väl det mindre roliga i denna historia, den klappen fick jag LÄSA om i Norran i Onsdags, tydligen ska det varslas 23 personer på FeRex… Med tanke på att jag klarade första varslet, blev överhoppad i andra och nätt och jämt klarade mig tredje gången kommer jag nog att vara VM-kandidat i längdhopp om jag får behålla jobbet denna gång…

1 kommentar:

Susanne sa...

vi håller alla tummarna för att du blir kvar!!!
nu ska jag baka ett pepparkaks hus..
ritat ut på smör papper får se då--- om det blir ett bygge eller "pang i bygget"