torsdag 19 november 2009

Tråkvecka!!!

Det är vädret jag tänker på, det har ju varit disigt, plusgrader och duggregn i snart en vecka nu… SLUTA MED DET! När man går ut blir man ju dyngsur på nån minut såvida man inte klär sig med en sopsäck och knyter åt, duggregnet söker sig ju in överallt…

Fast lite positivt är det ju ändå, det var en lååång arbetsvecka för mig, jag jobbade igår, onsdag, sen är resten av veckan ledig :) Hoppas nu bara vädret blir liiite bättre, jag och Lea blev akut korvgrill sugna men jag tror inte det är så roligt att sitta ute nu. Men med lite tur så.

1 kommentar:

Susanne sa...

ja suuger fett som de belevande ton åringarna säger om vädret--
detta med jul klappar-- gå in på denna sida,, och skapa själv har jag ett par önskingar av tomten i plåt branchen....

http://www.plutoprodukter.se/