tisdag 10 november 2009

Min framförhållning hindrar mig!

Som vanligt då med andra ord… Jag och lillan spenderade en lite stund med att bygga idag, jag med såg och skruvdragare, Lea med en hammare och en plankbit med två spikar i, då jag konstaterade att jag saknar 3 spånskivor plus isolering. Tur man är bra på att beräkna, jag visste att det skulle vara på håret men att det skulle saknas till en hel vägg OCH tak hade jag inte räknat med. Det var lite större än jag hade för mig när jag handlade allt material :) Fast å andra sidan har jag aldrig påstått att mitt ögonmått är kalibrerat heller så jag har ryggen fri! ;)

Ringde polarn P och hörde om det skulle få plats i skåpbilen hans och med lite tur funkar det nog annars får man väl bli dörrmakare och elektriker i morron :)

Inga kommentarer: