onsdag 11 november 2009

Först dåligt, sen bra

Den här dan började väl inte så värst bra… Startade med huvudvärk som sedan gick över i svagt illamående, jättekul, men det stannade som tur var vid svagt. Efter ett tag började lillan bli lite Väl bångstyrig så jag släpade mig ut en stund med henne så hon fick leka av sig en stund, tänkte att jag kunde dra lite el så man fått nåt gjort idag men illamåendet gjorde sig påmint igen så jag avbröt projektet. Inte så bra att dra el när det står still i huvudet.

För att komma på lite bättre tankar tog jag ut fyrhjulingen en liten sväng och jag hann knappt backa ut den fåränns lillan kom springandes och vrålade “ÅÅÅÅKAAA UUUULIIIIIING!!!” Så jag hakade på pulkan på draget och vi var väl ute säkert en halvtimma och lillan tjöt hela tiden av förtjusning.

Efter pulkfärden blev det fruktstund (Mest för att pappa skulle få värma sig lite) och där hade Lea också fullt upp, med att upprätta kösystem för clementinklyftorna som tydligen skulle äta lunch dom också, långfil skulle dom ha minsann. Jag hade inte mage att säga åt henne att sluta flamsa vid matbordet och äta upp maten, med tanke på clementinklyftornas känslor.

Inga kommentarer: