fredag 29 januari 2010

Nu skrivs det historia!

Här ska myntas ett nytt ordspråk (För mig i alla fall): “Att hämta in ved när man fryser, är som att handla när man är hungrig!” Det blev lite mer än jag trodde, skottkärran rymde visst mer än vanligt :) Fast nu fryser man inte längre i alla fall!

IMG_4159

Äntligen är det helg! Tänkte skruva lite Renault idag, hade beställt en bättre begagnad spolarpump i veckan. Tror ni inte jag beställde fel! Jippi…
Åja, då kan man ha roligt istället, t.ex. när jag hittade en utmärkt förvaringsplats för barn:

IMG_4155

Och visst är det roligt att se när barnen växer upp. 
–Skulle jag kunna få låna “Ekonomidelen” efter dig Lea?

IMG_4158

-Du får den när jag är klar!!

IMG_4156

Mycket mer än såhär blir det nog inte ikväll. “Vi” ska tydligen se Let´s dance. ;)

Inga kommentarer: