måndag 25 januari 2010

Tävling om 1000´e besökaren!

Insåg just att jag nästan är uppe i 1000 besökare så då tänkte jag att det kanske skulle vara trevligt med en liten tävling! :) Eftersom jag inte kommit på nån bra lösning om hur man ska få fram den tusende besökaren får det bli den svåra vägen.

Min lösning är som följande: Kommer du in på min blogg och upptäcker att du är den 1000´e besökaren, se till att besöksräknaren syns på skärmen, tryck sen på knappen “Prt Scr” (Print Screen, för att ta en skärmdump) uppe mot högra delen av tangentbordet. Du kommer inte märka att nåt hänt men om man sen öppnar “Paint” eller annat bildprogram och väljer “Ny bild”, typ, och sen väljer att klistra in kommer din skärmbild att synas, spara den. Maila sen bilden till mig om du vill ha priset, gärna med adress eller dylikt om jag inte redan vet om den, är det nära kan jag nog dyka förbi med den mot en kopp kaffe och bulla :)

Detta innebär också att det kanske inte är den tusende besökaren som vill ha priset, så ta chansen även om du inte riktigt prickar helt rätt ;)

Men nu till priset så klart! En Fisk och ett skadedju… förlåt, en Ren ;) Fisken är ungefär 25 cm lång och renen runt 20 cm och skickas svartlackade om inget annat önskas :) Så nu är det upp till er om ni vill ha dem!

ps. Katten ingår Inte i priset! ;) ds.

IMG_4153

1 kommentar:

Susanne sa...

måste ju vara med att tävla :) :)
stackars mjukis Greta hälsar att fasiken ;)