måndag 15 november 2010

Jag har varit otrogen…

…men ska man verkligen döma någon innan man har alla fakta? Jag ska väl erkänna att jag haft en affär på sidan om ett par veckor nu. Varför skriver jag nu om detta på min blogg?! Jo, sådana här saker kommer alltid ut förr eller senare, internet är mäktigt!, så det är lika bra att krypa till korset innan ryktena hinner om en. Det känns ju alltid bäst att få sådana här besked direkt från källan och inte på omvägar, det vet nog de flesta. Det är därför som jag skriver detta.

Jag pratade med Ingela om det häromdagen och visade en bild, samtidigt förklarade jag varför och vad min andra partner kunde, som min nuvarande inte kan. Båda har ju förvisso både för och nackdelar men fördelarna hos min andra partner väger nästan tyngre. Jag berättade att jag gillar ett större “utbud” och ett fräschare utseende och efter mina förklaringar förstod hon faktiskt varför jag gjorde som jag gjort. Jag skulle nog kunna säga att min nuvarande partner och jag har ett ganska öppet förhållande för hon accepterade mitt beslut utan protester.

Jag kommer nog att pröva lite lätt nu i början och utforska lite, så får man se sen vart det leder och efter ett tag kanske det blir ett byte av partner om det skulle vara så att jag gillar min nya bättre men det återstår att se.

Jag vore väldigt tacksam för kommentarer från er som läser detta och vad ni tycker om det här. HÄR är min “affär” och kom ihåg vad jag skrev i början Blinkar

Inga kommentarer: