torsdag 28 oktober 2010

Snart 33 år och just kommit i målbrottet!

Det skulle väl vara jag då. Kände att det var förkylning på gång i Tisdags och mycket riktigt… Onsdag kändes det som om jag sprungit två maratonlopp, allt gick i slow motion och det värkte överallt. Idag däremot var det mycket bättre, kändes som om jag skulle kunna springa loppen jag fick lida för i Onsdags. Däremot hade det satt sig i halsen idag, med påföljden att det skär sig lite grand när jag pratar med lite högre röst. Tack och lov behöver jag inte prata så mycket i jobbet när alla ändå går omkring med hörselskydd, men, när jag väl ska prata måste jag ju höja rösten…
Ja, ni kan ju räkna ut resten själva vid det här laget, jag låter som en tonåring som just kommit i målbrottet! En kollega kom fram just innan jag skulle sluta och frågade efter en sak och när jag svarade började han le och sen såg det precis ut som att han väntade på att jag skulle prata mer så han skulle få nåt att skratta åt. Men men, man ska ju bjuda på sig själv så jag pratade en stund till. Ler

Inga kommentarer: