tisdag 31 augusti 2010

Nu måste jag ha nått ålderns höst

Det är ibland så att man börjar undra om det verkligen är så.
Jag har ju trots allt investerat i en P R O telefon! Det var nåt år sedan jag köpte något åt mig själv och nu kände jag att det var dags, alla andra köper ju iPhone nuförtiden så då bestämde jag mig för att gå mot strömmen! Nu snackar vi Xperia X10 Mini PRO, alltså inte en regelrätt pensionärstelefon då ;) Nu återstår bara att se vad den går för, jag lyckades faktiskt få den att hänga sig två minuter efter första uppstart, fast det är mer mitt fel än telefonens. Nu är det nämligen på detta vis, att den innehåller en processor och när jag lägger vantarna på något som innehåller en sådan tingest så hänger det sig. Så är det bara och har alltid varit ;)

IMG_4688

Nu ska jag njuta av de underbara timmar man har i början, när man får lära sig något nytt :)

Inga kommentarer: