måndag 12 juli 2010

Semester!!!

Första semesterdagen kunde inte erbjudit bättre väder! Med 29 grader i skuggan är det inte ens att tänka på att få något gjort, jag började lite smått med ett värprede till hönsen idag men efter två felsågningar konstaterade jag att värmen gjort att hjärnan tagit semester också, så nu blir det att slappa resten av dagen. Precis det man Ska göra på semestern! :)

Sen kan jag bara konstatera att min bil och jag inte är så goda vänner längre… Passade på att byta strålkastaren på höger sida i helgen med Palle som hjälpreda, vilket behövdes… Jäkla biltillverkare att bygga in allting! Sagt och gjort plockade jag fram allting när Palle utbrister:

P: -Var det på vänster sida det skulle bytas?
Jag: –Nä, höger…
P: –Men det är ju sprucket här också!
Jag:- Sat… Jäv… Förb… Helv… SKITBIL!!

Så tydligen har jag fått ett stenskott i Fredags så att det sprack på vänster sida Också! Som att jag inte hade nog med utgifter! Bara att beställa en till då men å andra sidan väntar jag fortfarande, efter en månad, på en blinkers från VPARTS där jag beställde allt, så då kan de få skicka nästa strålkastare samtidigt…

Nu struntar jag i alla fall i det där, för nu har jag semester och jag ska inte göra ett Skit mer idag!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte lätt alltid.
Ber om ursäkt för förseningen och hoppas att lampor och blinkers passade bra

Vänliga hälsningar
Tobias på Vparts

Matte Hartman sa...

Strålkastarna passade fin fint men blinkersen vet jag inte, för den har jag inte fått än...