onsdag 1 juni 2011

Ibland går det nästan För bra

Just nu tror jag att jag har nåt speciellt på gång.

Beställde bildelar för X antal tusen: Hips vips var det kampanj när jag skulle hämta dem, 20% rabatt på allt!

TV´n och även DVD´n sa ju som bekant upp sig för ett tag sedan: Nu står det en ny skönhet mot väggen, visade sig vara ett riktigt bra köp.

Idag sade boxern upp sig (Den har varit på väg länge): Letade febrilt efter en HD box från Samsung (Vill gärna ha samma märke) men de hade inga med inspelningsfunktion, dubbla mottagare och Time-Shift… Man blir Väääldigt bortskämd med PVR! Av en slump hittade jag allt jag ville ha; I en Blue-Ray spelare!? från Samsung. Jaja, beställde i morse och befinner sig i Göteborg nu! DVD funktionen fick jag som bonus. :)

Skulle montera ihop frugans växthus för ett tag sedan och konstaterade att hela paketet med monteringsdetaljer var borta!! Växthuset köptes av svärfar för 8-10 år sedan och utgick ur sortimentet för ca 3-4 år sedan: Ett 15 minuters samtal till Willab och Alla delar var på väg! Helt otroligt vilken service! Det är så det ska vara!

Hoppas nu att allt börjar vända, man blir ju nästan bortskämd! ;)

Inga kommentarer: